Saturday 1 September 2012

Stadiumm Bukit Jalil :')

assalammualaikum :O
hye . nampak tak entry aku kat atas tu . erm .
semalam ak pergi sana dengan rombongan belia . 
kami gerak pergi sana tepat pukul 3 petang .
dalam bas kami sikit gila budakII belia yang gamai makcikII belia jew . haha
belia perempuan ialah :
og 
ain 
shareen 
fatini 
makcikII yang pantau kitaorang 
dengan beberapa budak lain yang tak kenal 
belia lelaki ialah :
nabil 
syafiq roslan 
samsul 
syawal budak taman 
and ada beberapa orang yang laen aku tak kenal 
tepat dalam pukul 5 petang kami berhenti di r&r . 
budakII permpuan turunII jew diaorang cari surau . lepas dah sudah selesaikan 
tunaikan solat asar kami bergegas pergi tandas . biasa laa .
lepas dah selesai kami bergerak lak pergi beli makanan ringan .
untuk makan dalam bas . haha .
dalam pukul 6 kowd kami bergerak dari r&r untuk pergi stadium 
borak punya borak akhirnya kami tiba kat tempat yang kami plankan tu .
turunII bas jew keliling kitaorang gamainya manusia . 
bergerak untuk masok dalam stadium . ya allah kami kena menapak pulak .
jaoh . penat seyh . jalan punya jalan borak punye borak 
akhirnya sampai gak stadium . dah masuk tak dapat lak tempat duduk 
lagi laa geram . tengah dudukII kat tangga tibaII nampak budak kecik tomel seyh . serba pink 
budak tu . ada pic dia tapi dari tadi aku test masokkan tak boleh 
dengan tak segan nya aku tarik budak tu untuk duduk kat sebelah aku .
dah tengah dudukII and layan kerenah budak kecil tu . 
dapat text dari si dia nie tibaII perut terasa lapar .
keluar laa pergi cari makanan sambilII tu cari orang tersayang dia pun ada 
kat situ . erm . yang rasa sedihnya kami tak dapat jumpa sebab ramai orang . 
erm . dah putus asa cari si dia aku pergi sembahyang . 
lepas tu makan kat satu tempat tibaII 1 kejadian yang buat kita orang sakit 
hati berlaku . si fatini . kena baling botol and dalam botol tu masih 
ada air kena betulII kat mata si fatini .
dengan cepat nya aku pergi beli ais dekatII dengan kita orang untuk 
tuamkan kat mata si fatini . sampai menangis si fatini .
nak redakan fatini kami keluar dari stadium pergi tempat yang ada jual .
macamII tu . lepak kat tangga . masih berharap lagi yang aku dapat jumpa 
si dia masa kami kat bawah tu . tetap kami tak dapat jumpa jugak . 
mybe tak ada rezeki kowd nak jumpa dia . 
dah penat jalan and dah boring lepak kat situ kami bergerak pergi ke bas . 
jam pada tangan dah menunjukkan pukul 10:30 kowd . jalan punye jalan .
dengar orang panggilII kita orang . rupanya dia minta 6b0 si shareen .
shareen berhenti tuk dengar apa budak tu cakap . 
aku dah jalan dulu malas nak tunggu diaorang . ramai budak kat sana 
dok minta 6b0 budakII hot dalam bas aku tu .
siapa lagi kalau bukan og . fatini . shareen . aku buat kerja sendiri . 
si ain aku tak tahu sebab aku tak lepak belakang time budakII sana minta 6b0 .
kat dalam bas aku lepak dengan samsul and syafiq roslan .
sambil layan cerita mael lambung . 
borakII lah dengan dieorang . terok dieorang kena dengan aku . dieorang nak 
tidur aku kacau dieorang tak bagi dieorang tidur . haha . 
padan muka dieorang . kena layan aku sampai aku tidur dulu . baru diaorang tidur .
dalam pukul 1 lebih kowd kitaorang brhnti kat r&r . beli makanan ringan .
aku beli makanan ringan tu dengan si samsul . haha . saja dengki dia
aku suruh dia beli macamII untuk aku . 
dah penat dengki diaorang aku gerak pergi tandas dengan shareen and fatini
dah selesai semua tu . aku naik bas dengan dieorang .
erm . tak lama lepas tu si shareen and fatini turun balik . dengar ada budak
nak jumpa fatini . cerita pasal diaorang aku tak taw sangat . haha . 
bas bergerak untuk balik dalam pukul 1:50 kowd . 
sambung balik tengok cerita mael lambung . haha . 
boring gila time tu . budakII lain dah lena tidur mybe penat sangat . huhu 
dalam bas sempat lagi tepon si dia tanya dia kat mana . 
dieorang pon dah gerak . ingatkan nak jumpa dia kat r&r . 
tapi tak dapat gak sebab bas dia lambat . 
lepas matikan call aku terus campak nset aku . garam sangat sebab tak dapat jumap si dia
entah mana tah hilang nset tu . erm . dah penat layan perasaan tak dapat jumpa 
si dia . niat nak kacau samsul dengan syafiq tidur tak taw kenapa tak sampai 
hati mybe muka diaorang dah tunjuk yang dieorang penat . nampak diaorang macam sejuk aku keluarkan 
kain pelekat aku untuk buat sembahyang bagi kat samsul .
suruh dia tutup kaki and badan dia yang sejuk tu .
dah lena dia tidur . aku test baring dapat tidur tak . alihII dapat tidur . 
dalam kesejukkan aku macam tidurII ayam laa . 
lena tak lena jew . dah sampai siapa tah kejut aku . sadar laa . erm . 
pelik tibeII kain pelekat aku yang tadi aku bagi kat samsul
ada atas badan aku . tengah mamai lagi nie . 
aku tanya laa dieorang siapa yang selimutkan aku . pastu samsul kap aku 
aku tanya lagi kenapa kau selimaut kan pastu samsul  jawab 
tadi aku nampak kau macam sejuk sangat aku bagi laa kat kau .
last sekali aku cakap thnkz kat dia . kitaorang smapai sana dalam pukul 3
aku test call dia dah sampai belum . tapi
si dia tutup nset . dengor cerita diaorang tiba pukul 3:30 . erm 
P/S : og : budak comel antara kitaorang jadi ramai yang minta 6b0 dia . haha 
og tak dapat tidur garaII layan kerenah nabil . huhu 
orang tidur diaorang sebuk berbual .
ain : naikII jew bas . memanjang jew tidur .
shareen : tukang catat 6b0 orang . haha . alihII tidur sebab penat layan 
orang yang bagi 6b0 kat dia . haha 
fatini : lepas gerak dari r&r dia terus tidur . penat sangat kowd . 
and mata dia yang kena botol dah surut sikit
samsul  and syafiq pon tidur sebab penat . 
untuk si dia : orang minta maaf sangatII kalau buat die sakit hati semalam .
erm . orang lepak denga samsul and syafiq jew bukan buat apa pon .
seyes . jangan merajuk lamaII bolehkan ? haha . okay laa nak pergi pujuk si dia nie 
wsalam . hope happy bila baca blog aku nie .
nah ! ambik nie sorang satu .
muaaaahhh !

2 comments:

  1. Aku tk layann pon diorang ehh. aku lyn perasaan sensorang diorang sumer bzyy :'( hahaha

    ReplyDelete
  2. hahah . poyo laa kow nie ? aku baru perasan kau punye komen nie beb . hahah . soe taw

    ReplyDelete