Wednesday 19 September 2012

hari kantin !

assalammaualaikum . :P 
hye . hari nie sekolah aku ada buat hari kantin .
huh ! penat gila jaga gerai ( jaga laa sangat ) . 
bea tak jaga gerai pun yang jaga kawanII bea . mesti dia orang penat akan .
sorry sebab tak banyak tolong kauorang . erm . 
niat nak tolong tapi gerai tu dah ramai sangat yang tolong .
nanti bea semak jew kat situ . 
lebih baik bea blah dari buat kauorang rimas ramaiII kat situ
erm . untuk pengetahuan kauorang . aku lepak kat
tapak perhimpunan untuk saksikan pertandingan kawat kaki .
smart gila laa dieorang punya kawat . nak jugak rasa macam mana
hadapi pertandingan kawat kaki depan orang ramai .
macam mana rasa salah kaki . macam mana rasa kena kacau time kawat tu
semua tu aku nak rasa bila aku dapat masok kawat .
erm . tapi lagi 1 tahun jew kowd aku ada kat sekolah tu . macam
mana aku nak rasa semua tu . erm . nampak nye tak dapat laa rasa
nak kawat . erm . lepas jew selesai pertandingan kawat kaki .
pergi tengok gerai apa yang aku boleh tolong dieorang .
akhirnye aku di tugas kan untuk lelong makanan . erm
untuk abis kan makanan nye aku terpaksa laa buat .
alhamdulilah . makanan nye abis jugak akhirnye .
yang abis karipap jew . for wanie aku minta maap sangatII coz
tak dapat nak abiskan mee siput kau . erm .
time tu aku penat sangat . bukan tak nak tolong abiskan tapi aku penat .
time tu aku tak makan apaII pon . semua yang aku nak beli dah abis .
erm . kalau aku makan mesti banyak tenaga aku nak lelong mee siput kau .
dah selesai semua urusan lelong melelong .
aku lepak kantin teman si dia . sebelum tu aku belikan die
air ABC coz dia kirim . erm . cian dia penat coz kawat kaki .
and then kaki dia pulak sakit sebab melecit . erm .
ingatkan lepas die dah abis kawat kaki nak ajak die pergi tengok geraiII
tapi kaki dia dah sakit aku temankan dia jap .
erm . tengahII borak nie teringat benda yang berlaku kat tapak
perhimpunan time tengah rakam kadet si die tengah kawat .
dengar perbualan someone nie . ayat nye lebih kurang macam nie
" wey ! kau tengok budak lelaki yang kat depan tu "
kawan dia pon carik laa and then dia cakap " yang mana ? "
budak tu jawab " ala yang depan nie 6b0 3 and 4 dari kanan kita "
" diaorang tu adik beradik abang die tu tomel kan "
kawan die jawab " a'ah "
time tu telinga nie panas jew dengar . tapi aku tahan kan aje coz aku
taw die berhak diminati .
cerita laa dengan dia . dia malas nak gaduh dengan aku .
die tak layan laa apa yang aku cakap . erm . seyes time tu sakit hati .
time tu beg duit dia ada kat aku . bangun . letak beg tu kat dia .
and then die tarik _ _ _ _ _ _ aku . suruh aku duduk .
and then dia cakap tu sebab orang tak nak dia cerita pasal nie .
nanti dia yang sakit hati and then merajuk walaupun itu bukan salah orang .
yang aku terus diam bila dia cakap macam tu .
and then aku minta maaf .
lepas tu kami tukar topik . erm . lama jugak laa aku lepak dengan si dia .
erm . petang tadi aku lepak sekolah coz aku temankan shareen netball .
erm . si dia pon teman aku kata die . die tak nak aku sunyi
bila shareen pergi main netball . erm .
P/S : terima kasih banyakII coz temankan saya . saya hargai apa yang awak
dah korbankan kat saya . hope ! hari saya boleh balas balik pergorbanan awak .
oke laa . mau berhenti menaip nie . wslm .
nah ambik sorang 1 .
muuuuaaahhh !

No comments:

Post a Comment