Thursday 30 August 2012

suku hari bersama family shareen ! huhu

assalammualaikum :O
hye . hari nie aku nak cerita pasal aku bersama keluarga SS aku 
and SAHABAT SEJATI aku iaitu fatini 
semalam rumah shareen ada buat makanII . erm . 
kami diundang untuk memenuhkan perut yang sedia kosong .
huhu . petang tepat pukul 6:30 aku bergerak ke 
rumah shareen . mulanya nak ajak dia lepak . tapi laen yang jadi .
haha . datangII kena tolong mama shareen masak . 
sepantas kilat tugas di beri . haha . tugas aku kena buat roti sardin gulung . 
yang lain ada laa tugas nya . haha . alhmdulilah .
majlis berjalan dengan lancar . selepas semua nya selesai aku bantu shareen 
buat folio pasal salahsilah keluarga . sedikit sebanyak 
aku dapat taw keluarga dia macam mana .
alhmdulilah kami dapat selesaikan folio tu malam tu jugak 
yang paling best bila makan bersama . 
hilang penat takala melihat diaorang ketawa . huhu .
sesudah makan aku bersiap sedia untuk balik . dalam lengkung masa pukul 
10:15 kowd . tibaII moto aku pulak buat hal .
kat sini aku hampir susahkan semua keluarga shareen . 
bertungkus lumus nak startkan moto aku .
yang beriaII sangat ialah . angah . along . abang . 
mama dah risau bila moto aku tak boleh start . haha . 
dengan berkat angah moto aku telah hidup . tapi kesian angah 
mesti penat layan kerenah moto aku tu . haha . dah macam budakII 
moto tu . 
P/S : terima kasih coz ajak aku lepak dengan family kau . 
best sangat lepak dengan dieorang fun sangat . 
kenang nie tak dapat aku lupakan . erm . 
bila kita bersama (shareen . fatini and aku)
yang susah semuanya akan jadi senang . bila kami bergabung kami 
akan meletop . apa yang aku bualkan nie .
dah start mengabung nya . haha . 
to mama : terima kasih coz masakkan kitaorang makanan yang 
sedap sangat . 
to shareen : terima kasih coz sudi layan perangai aku nie 
to angah and yang laen : soe kalau menyusahkan . 
oke lah . aku taktaw nak cakap apa lagi .
wsalam . nah ! ambik nie sorang satu .
muuuuaaahhh !

No comments:

Post a Comment