Monday 24 September 2012

aku sakit !

assalammualaikum . :O 
hai . nampak tak entry aku kat atas tu . aku sakit .
tapi sakit aku masih aku rahsiakan . bukan aku tak nak bagi tahu 
tapi aku tak nak kauorang risau pasal aku .
huh ! penat ulang alik klinik nak sahkan sakit aku nie .
aku terima semua nie dengan hati yang terbuka .
mybe allah nak uji kesabaran aku untuk hadapi ujian dari dia .
siapa yang baca blog nie kirimIIlah doa untuk aku cepat sembuh .
untuk pengetahuan kauorang sakit aku nie tak memudaratkan 
dalam beberapa hari baik laa . tapi sakit nie akan berulang .
* sorry tadi aku berhenti untuk sembahyang jap .
okay sekarang kita boleh sambung balik . tadi tiba mana ehk ? 
kata doktor : kalau sakit nie kerap berulang . aku akan dapat 1 penyakit baru .
penyakitnye lagi teruk dari nie . kalau penyakit tu datang abis semua 
pergerakan aku terbatas . dari segi hang . sukan . or aktiviti yang lasak
mesti boringkan . ya allah minta jauh laa sakit tu yang allah .
aku tak sanggup nak tengok makbapa aku risau dengan keadaan aku .
masa aku sakit orang yang selalu jaga aku siang malam adalah ibu .
ibu jaga masa kes sakit aku baru lagi . start sakit (21/9)
kes yang kedua aku tak boleh tidur sebab sakit sangat . (23/9)
ayah sanggup bersengkang mata untuk tengok keadaan aku .
ayah teman aku malam tu . macamII aku buat untuk hilangkan sakit .
still tak hilang juga sakit tu . tak reda jugak . ayah risau tengok keadaan aku makin 
teruk ayah bawak aku pergi kinik . ya allah . memang takut bila doktor cakap 
. . . . . . . . .
 harinie  aku terpaksa ambil MC pasal sakit nie .
si dia tak lekang text and call aku coz nk taw keadaan aku sebenarnye 
sorry saya terpaksa tipu awak tiap kali awak tanya saya okay ke tak ?
padahal saya sakit sangat . sorry yup .
hope sakit nie cepat sembuh . nak jadi normal macam dulu . 
P/S : for ayah & ibu - terima kasih coz take care pasal sakit adik . 
hope laa kalau adik mati dengan senang tak abiskan duit ayah & ibu buat 
rawatan untuk adik . 
: for si dia - awak jangan risau pasal saya taw . saya okay jew . erm . saya 
tak sanggop nak bagi tahu awak pasal sakit saya nie . 
bila saya text or call awak mesti saya happy semacamkan . 
sebab saya takut lepas nie saya tak dapat nak happy dengan awak .
walaupun saya tengah sakit saya still boleh ketawa bila kita call right .
coz saya tak nak awak pikir sangat pasal sakit saya .
sorry coz saya terpaksa sorokan rasa sakit saya bila bercakap dengan 
dalam telefon . hope pasnie awak tak larang apa yang saya nak buat 
untuk hariII seterusnya . hope awak sentiasa sokong saya dari belakang .
: for my BFF (shareen) - sorry sangatII sebab aku tak terus terang dengan kau 
pasal benda . niat aku 1 jew aku tak nak kauorang terlampau risau pasal aku 
kau penah cakap " apa guna kau kalau benda penting aku tak nak share "
jawapan aku " tak semua benda aku boleh bagi tahu kau . ada jugak benda
yang patot aku rahsiakan " 
kita sempat bergadohkan pasal benda nie . dahII aku tak nak disebabkan 
benda nie kita berpecah . mybe 1 hari nanti kau tahu apa sakit aku sebenarnya .
kau kan penyasat persendirian . huhu . 
oke laa blogger hari pun dah lewat malam nie . aku kena tidur cepat .
erm . oke laa wsalam .
ibu . ayah . fatin . amir . ekin . adik . si dia . shareen . fatini . and semua 
yang kenal aku . nie yang aku nak cakap kat kauorang . 
aku sayang kauorang sangatII . hope bila aku tengah nazak kauorang 
ada kat sisi aku . erm 
nah ! ambil nie sorang 1 . muahh .

No comments:

Post a Comment