Saturday 25 August 2012

alhamdulilah !

assalammualaikum :P
hye . npe entry aku . aku tulis alhmdulilah . 
aku bersyukur sangat sebab
apa yang aku niatkan dapat aku tunaikan . 
semalam kami keluar pergi melaka yang teman aku 
keluar semalam . shareen . fara . syawal . aikarl . wan . 
and beberapa budakII yang lain . aku tak berapa kenal .
fara . shareen . and syawal laa nak sangat keluar . 
aku ikowt kan sahaja . tiba di sana kami start laa lepak . 
nak ikot kan kami tinggalkan shareen dengan syawal tapi .
shareen tak nak mybe baru lagi kot . 
dia tak biasa . aku bawa laa dia orang jalanII kat dalam MP tu .
si syawal and budakII lain lepak kat tempat game . 
yang kami nie dah penat berjalan . perut terasa lapar lak .
coz sebelum bergerak ke sana aku tak makan and minum 1 apa pun .
baru jew nak orde makan . shareen cakap nanti laa makan 
sebab awal lagi . erm . aku pun ikot laa cakap dieorang . 
erm . dah penat berjalan and perut dah start lapar .
shareen ambik syawal untuk pergi makan kat food court kat atas tu .
alhmdulilah . akhirnya dapat jugak makan . haha
pas makan kami lepak di dataran pahlawan . lepak di padang .
setelah bosan duduk di situ . aku and fara tinggal kan shareen dengan syawal 
aku dengan fara pusingII di dalam DP . 
erm . tak lama lepas tu . kami telefon khai kat mana .
and then dia mybe tak boleh sampay di DP . 
dan di suruh kami tunggu dia di MC . dengan pantas kami beredar 
dari MP/DP tapi sempat kami berhenti tuk beli BR . 
ais karim tu memang sedap . 
kami gerak ke MC tiga orang jew . shareen . fara and aku . 
syawal kami dah hantar kat jueh . kawan kepada syawal 
setelah urusan di MP/DP selesai kami pun bergerak laa ke MC 
untuk temukan fara dengan aikarl . 
alhmdulilah . tak lama lepas tu dia sampai . kami bagi ruang untuk 
aikarl and fara berbual sekali tu sesuaikan diri dia orang .
sementara tunggu syawal sampai untuk balik ke rumah masingII
lama gila kami tunggu . and akhir sekali tak siaII kami tungu diaorang . 
haha . akhirnya dapat jugak aku temukan si fara dengan aikarl 
walaupun sekejap . and dapat lepakkan syawal dengan shareen .
alhmdulilah . separuh dari niat aku dapat aku tunaikan .
sekarang tinggal niat nak lepak dengan si dia kat tutti frutti . 
bersama fatini lak nak lepak dengan dia bila free . 
kalau boleh nak turun lagi tapi kali nie ramaiII pergi .
nak duduk lepak lagi dengan syawal . shareen . fara . aikarl . wan .
jueh . and budakII lain . and bila di gabungkan dengan budakII 
yang lain kami di dalam kelompok yang besar . baru la meletop .
haha . entah apaII jew aku nie . 
P/S : kepada budakII yang lepak dengan aku terima kasih sangatII 
coz sudi lepak dengan aku . 
untuk aikarl . terima kasih coz sudi gak datang dalam masa yang terdesak 
tu . tuk jumpa kitaorang terutamanya fara . hehe 
untuk fara : hope kow happy dapat jumpa aikarl 
walaupun masa yang kami bagi agak sengkat . and sorry sangatII 
kalau tak kena tempat aku temukan kauorang .
untuk SS : harap kauorang rasa happy bila aku bagi kauorang 
ruang untuk date . haha . tu jew kowd yang aku boleh tolong .
hope apa yang aku buat untuk kauorang . sedekit sebanyak dapat happy 
kan kauorang . or hilang tension kauornag rayaII nie . haha .
ya allah . kekalkan persahabatan kami buat selamaIInya .
kekalkan kegembiraan kami ya allah . 
duka kami harap sahabatII kami ada untuk tolong selesaikan .
ya allah aku mohon kau jadikan kami sahabat yang bertamggungjawab 
di antara satu sama lain . kau jadikan kami seorang sahabat 
yang sejati ya allah . 
oke laa . aku tak tahu nak cakap apa lagi .
hati nie happy sangat . 
wsalam . hope kali nie cerita dalam blog nie buat kauorang happy tok baca .
sebelum aku tinggal kan kauorang dengan blog aku nie . 
nah ! ambik sorang 1 muuaaahh .

No comments:

Post a Comment