Tuesday 28 August 2012

wey ! ada cerita nie !

assalammualaikum :P
hye . hari nie aku nak cerita pasal hari nie aku dapat coklat 
dari si dia . huhu . aku bergurau jew minta dia coklat 
tak tahu lak dia beli betulII . alhmdulilah . 
si dia terima kasih . coz belikan orang coklat . 
orang nak bayar awak tak nak .
awak cakap " tak apa saya belanja awak "
segan saya dibuatnya taw . 
kesian awakkan sampai balik awak pujuk saya unutk terima 
coklat pemberian dari awak . 
lastly saya ambik gak . awakII nak taw tak apa jadi bila saya 
dah dapat coklat dari awak . saya makan time tunggu bas 
petang tadi dengan budakII nie siapa lagi kalau bukan hantu coklat nie .
( reen . fatini . fatin . and ak )
haha . balikII sekolah jew saya cerita pasal awak dengan coklat nie .
kat ibu . haha . ibu marah saya coz susahkan awak . haha 
seyesly coklat yang awak bagi memang sedap . 
sekejap jew dah abis . huhu . nasib baik ibu dengan ayah dapat rasa 
sekali . pandai awak pilih .
P/S : untuk si dia . sorry kalau saya menyusahkan awak . 
terima kasih coz belikan saya coklat . 
pandai awak pilih sedap sangat . rugi tak dapat share dengan awak .
huhu . entah gatal jew aku nie . haha 
untuk budakII yang makan coklat dengan aku tadi : terima kasih 
coz sudi makan dengan aku . erm . semoga coklat tadi 
jadi separuh dari darah daging kita . 
untuk membantu si dia di akhirat kelak . insyaallah . 
amin . okay laa aku dah tahu nak tulis apa lagi . 
elok kalau aku minta izin nak berehat .
wsalam . harap kauorang terhibur bila baca blog aku nie .
nah ! ambik nie muuuaaahh !

No comments:

Post a Comment