Sunday 15 July 2012

weekend ! ada yang best and boring !

assalammualaikum :P
hye , hari nie aku nak cerita pasal weekend nie aku buat apa jew ?
huhu , semalam (14/07) aku lepak kampung shareen , 
kat muar , ada buat apa kat sana ? & kenapa aku follow dia ?
tolong dia buat persiapan untuk kenduri , huhu ,
dia yang ajak aku untuk ikowd dia , follow jew laa , 
best dapat kenal dengan family dia belah sana , 
dan aku mula kenal erti persahabatan ,
semalam aku banyak ruang kan masa dengan shareen , 
happy bila dapat tengok dia senyum ,
banyak benda die cerita dengan aku , huhu , 
masa aku lepak dengan dia aku dah semat kan kat dalam diri aku 
aku nak jaga kawan aku elokII , aku tak nak air mata diaorang jatuh 
walaupun setitik , pasal aku ,  dan aku tak nak orang lain buat dia nangis ,
insyaallah , kalau allah izin kan aku hidup lama untuk happy kan kauorang , 
aku akan buat kauorang happy beb , kalau 1 hari nanti aku dah tak ada
aku berdoa sangat kauorang akan dapat jumpa orang yang jenis nye macam aku , 
sedekit sebanyak hidup kauorang tak rasa kosong bila aku tak ada di sisi kauorang ,
P/S : kat sini aku nak minta maap banyakII kalau selama proses persahabatan 
kita aku banyak buat salah kat kauorag , semada segaja atau pon tak segaja , 
hope kauorang happy bila dengan aku , erm , thnkz coz kauorang banyak tolong aku 
bila aku susah , kau selalu ada kat sisi aku bila aku tengah buntu , 
aku tak dapat bayangkan bila kita berpisah untuk mengejar kejayaan , 
erm , mesti susah nak jumpa kauorangkan , erm , 
tahun depan mybe tahun terakhir kita beb ,
hope sangat persahabatan kita kekal dunia dan akhirat insyaallah , amin , 
hari nie (15/07) : hari yang membosankan , erm , miss someone laa ,
tapi aku tak tahu laa dia miss aku ke tak ? erm , 
aku test call dia tapi dia tak on nset pon aku rasa dia busy kowd , 
hari nie kan dia keja , ala cian dia mesti dia penatkan , 
erm , tak apa laa esok kalau di izin kan allah kita dapat jumpa , 
hope kau okayII jew , erm , 
oke laa , dah tak tahu nak cakap apa lagi , 
wslm , time kasih coz kauorang masih ikowd perkembangan aku yup 
syg kauorang , nah , ambik nie , muah !

No comments:

Post a Comment