Sunday 29 July 2012

happy gila !

assalammualaikum , :P
mesti kauorang pelik ehk kenapa aku happy sangat ?
huhu , lepak lu nak cerita laa nie , haha , sabar yup , 
hari nie orang yang aku sayang text aku , huhu , 
rasanya dah lama sangat aku tak text si dia ,
mana taknya dia sebok dengan kerja & kompang dia , 
aku lak sebok dengan kemas rumah & layan kerenah adikII aku ,
jadi aku tak kesah sangat laa bila tak text si dia , coz aku taw 
dia sebok , haha , erm , 2 hari sebelom nie aku ajak dia text , 
tapi die tak text coz die busy , oke aku tak kesah , 
hari nie tepat pukul 4:16 min petang 
die text ak , dalam text die , die tulis hai wak ? tengah wt ap ?
dapat jew text dari si die aku dah senyum sorangII
sampai ibu aku tegur ,
ibu : "hai bea dengan nset pon boleh senyum sorangII ehk"
atien : abang _ _ _ text laa tu , 
aku : just senyum jew , 
untuk pengetahuan kauorang family aku dah taw yang aku tengah 
couplew , 1 jew yang ibu aku minta kitaorang study kami 
jangan lupakan , huhu , 
P/S : uit , si die hari nie aku happy gila bila kau text aku 
haha , terima kasih coz tunai kan permintaan aku nak text dengan kau 
erm , oke laa aku tak taw nak cakap pew yang pasti aku happy gila dapat 
text dengan kau petang tadi , esok kau ada lawan kompang aku doakan kau 
menang , huhu , aku just sokong kau dari belakang ,
tapi kalau nak tengok kau lawan esok memang tak boleh laa , 
tapi hanya doa sahaja yang aku mampu , haha 
oke laa tak taw nak cakap apa nie 
wsalam , nah ! ambik nie sorang satu 
muah !

No comments:

Post a Comment