Tuesday 10 July 2012

09/07 : hariIIku bosan tanpa mu !

assalammualaikum :)
hye , hari nie aku nak cerita pasal hari semalam , 
haha , kauorang dah baca kan entry kat atas to , 
ayt jiwang yup " hariII aku bosan tanpa si die" haha
semalam si die tak datang , aku tak taw laa kenapa die tak datang , 
mybe die tak sihat kowd , die mana laa nak bagi taw aku ehk ?
haha , nak merajuk lak , tak ada laa , just kiding jew ,
10/07 : hari nie die datang , ya allah terkejut gila , 
coz dress up die smart sangat , huhu , 
tomel :D gila die pakai trik sukan , haha , 
smart aku suka kalau laki pakai trik sukan , huhu , 
hari nie aku tak banyak tegur die laa tak taw pasal apa ?
entahlah mybe aku nak selamatkan die dari kena bahan dengan budakII class kowd , 
cian die , mesti die tengah marah aku kan coz tak banyak borak dengan die , 
tak apa aku ada hantar wakil tok buat die happy , 
siapa lagi kalau bukan kawan baik aku shareen , huhu , 
dari jaoh aku tengok die happy suka sangat , pandai shareen buat orang happy , 
huhu , terima kasih shareen coz gantikan tempat aku , 
niat kat hati nak sangat buat si die happy , tapi aku tak pandai nak buat , haha ,
P/S kat sini saya nak minta maap sangatII coz hari nie saya rasa , 
saya banyak buat awak sakit hati dengan perangai saya , erm , 
saya try tok jadi macam sebelom nie coz saya nak kelirukan dieorang 
n selamatkan awak dari kena bahan dengan budakII nie , 
hope awak paham laa , oke laa , to jew kowd saya nak kap ,
oke laa wrge blogger aku dah tak taw nak cakap pew , 
wsalam , sayang kauorang , nah ambil sorang 1 , 
muah !

No comments:

Post a Comment