Thursday 12 July 2012

sebesalah kat si dia laa !

assalammualaikum , :(
hye , malam nie aku na update pasal aku sebesalah 
sangat kat si dia , sebab aku dia kena marah ,
ya allah , berdosanye aku malam nie , 
mesti dia marah gila kat aku kan , 
ya allah , kenapa laa semua benda nie jadi di saat aku 
happy dengan si dia , 
aku reda kalau si die nak benci aku , aku tak salahkan takdir ,
aku terima dengan hati yang terbuka pasnie , apa nak jadi , 
jadi laa , tapi dalam hati kecil aku sedang berdoa hope 
kita happy macam sebelom nie , aku tak boleh lupa kan
kenangan dengan si die takala kami happyII sebelom benda nie jadi 
ya allah , kau berikan si die kesabaran yang penuh tok tempuh semua benda nie , 
P/S : wey , si die aku risau sangat pasal kau , kecian si die kena marah kan ,
ya allah serious aku tak tahu semua benda nie nak jadi malam nie 
aku doa kan si die kuat tok tempuh semua nie , 
kalau si dia nak marah aku marah laa , coz aku tahu semua nie 
start dari aku , kalau aku tak start mesti kau tak ikot kan 
sorry coz aku terlepas tulis ayat nie tadi _ _ _ _ _ ! 
si dia mesti tahu huruf apa yang ada dalam kotak kosong to kan ,
time to aku dah buntu sangat  , dalam kepala otak aku pikir aku 
nak selamat kan kau jew ,  aku nie bodoh tak pikir pasal 
perasaan kau time aku cakap macam to , 
kalau si die baca blog aku nie , kat sini aku nak minta map sangatII 
aku tak sengaja nak buat kau tertekan malamII macam nie , 
hope kau maapkan semua salah aku yup , 
kalau esok kau tak layan aku , aku tahu kau still marahkan aku , 
kat sini aku nak cakap study jangan lupa  
kita dah kena pikir tok SPM , jom samaII follow aku cermelang 2013
huhu tak dapat 9A pon tak apa asalkan ada A & jangan gagal , 
oke laa tu jew kowt aku nak cakap ,
wsalam , syg kauorang yang still baca blog aku yang tak seberapa 
nie , ambil sorang 1 nie muah  
                                                                               
                                                                                                                 si die masih dirahsiakan 

No comments:

Post a Comment