Monday 18 June 2012

sebesalah !

assalammualaikum , 
hye , hari nie aku nak cerita pasal entry aku kat atas tu 
mesti kauorang tertanyaII kenapa aku sebesalahkan ?
aku dah putus kan persahabat yang dah terjalin sekian lamanye , 
hadirnye aku dalam tu persahabatan mereka agak tak tenang 
dan akhirnye mengambil keputusan untuk putus kawan , 
dengan sedikit salah paham sahaja , erm , 
dalam hati dia tak lekang doa untuk kauorang berbaik , 
bagi aku itu kesalahan yang besar penah aku lakukan , 
ya allah , tolong laa hamba mu yang dalam kesusahan nie , 
kau selesaikan laa masalah nie dengan segera ya allah , 
aku tak sanggup nak tanggumg dosa ya allah , 
kalau kau benci aku pun tak pe asalkan kauorang berbaik , 
erm , aku cuma insan biasa beb , manusia yang tak lekang melakukan dosa , 
erm , lepas kauorang berbaik aku akan cuba tok jaohkan diri dari kauorang , 
aku tak nak "pisang berbuah 2 kaly"
sorry banyakII cik a dan cik d , 
aku doakan kauorang berbaik dengan segera aku akan try tok slow talk 
dengan cik d  hope die akan terima pe yang aku nak terangkan 
okay laa mybe tu jew kowt aku nak luahkan 
terima kasih sebab kauorang jew yang sudi dengar luahan hati aku 
walaupon masa nie kita tak berkawan dengan izin allah di sana nanti kita 
akan bersatu semula , amin 
sorry tu aikarl dan daus 
bye , wslm , sayang kauorang beb !

No comments:

Post a Comment