Saturday 9 June 2012

dapat kawan dari fb , huhu !

assalammualaikum
hye , sorry dah lama tak update , 
tak ada idea laa nak update ,
untuk pengetahuan kauorang aku dah tukar style tulisan ,
haha , berbalik pada entry kat atas aku dapat kawan lagi dari fb ,
semua nye dari sekolah SMK DOL SAID  
budak pertama yang saya kenal KHAIKARL 
budak ni baya kita , erm , kami kenal dalam fb , 
dia ni baik sangat , sempoi , best kalau berbual dengan dia ,
mulaII tu macam maluII taw dah lamaII 
okay , haha , boleh tahan laa dia tu kalau kauorang nak pakwe 
test laa dia ,  orang nya smart , tomel , bijak , dan semua nye ada pada dia laa 
bagi wanitaII yang sedang cari pakwe , test laa berkawan dengan dia ,
dan sekarang saya baru kenal perempuan tomel nie 
nama dia SYIEKIN saya baru kenal dia malam nia , 
haha , saya tengok dia tomel laa , dia baik , saya suka bila share story dengan dia 
nampak sangat dia terlalu sempoi , haha , 
alhamdulilah , kami boleh menjadi sahabat yang baik , 
tak lupa gak pada kawan saya SHAREEN dengan FATINI , 
best gila kawan dengan kauorang , kalau ada apaII 
jangan laa berahsia  sangat story jew mana taw bea (saya) boleh tolong 
haha , okay laa bye , wslm 
:) 

No comments:

Post a Comment