Tuesday 19 June 2012

qarratul ainie !

assalammualaikum , 
hye mesti kauorang nak taw kan milik siapa kah nme nie , 
haha , nie laa budak nye tomel tak ? ehk jangan cakap die tak tomel ,
die tomel laa , da da jangan puji sangat lain jadi nye karang , haha 
bergurau jew , 
nie laa orang nye , mesti kauorang terpikat kan , haha , 
die nie kawan aku yang paling gapat kat dalam fb , 
dah lama dah kenal die , best gila bila kawan dengan dia , 
erm ,  bila aku susah aku selalu cerita kat die , kat shareen and fatini gk 
haha , btw ble laa aku dapat hangout dengan kau ehk kawan , 
erm , uit mok aku sayang kau taw , ehk dah macam couplew lk , 
aku doakan hubungan persahabatan ite kekal lama , 
erm , oke laa mok aku tak taw nak cte ap lagi pasal kau , 
haha , oke laa aku belah dulu , 
sblom to , wslm , and sayang kauorang , 
:)

No comments:

Post a Comment