Thursday 21 June 2012

hari sukan yang membosankan !

assalammualaikum , 
hye , sorry coz semalam tak update , 
hari nie sekolah aku ada buat sukan , erm , 
bagi aku sukan tahon nie tak best laa , tak taw kenapa ? 
erm , cerita yang best nye sikit jew , erm , 
pagi tadi kami tak belajar pon , erm 
tadi aku keseorangan lagi ,  coz shareen  tak datang , erm , 
tadi aku ditemani oleh 
  • eca , 
  • fara 
  • syafiq (i)
  • emy 
  • kaq wawa 
  • kaq tika 
  • budakII class dan budakII PBSM
erm , tadi aku tak masok acara apaII pon ,
just cari mangsa untuk di ubat , haha , 
best tengok budakII nie lari nak dapatkan tempat pertama , 
huhu , bersungguhII , bagos laa macam tu , 
erm , nak taw tak tadikan si dia masok acara tok balapan & padang , 
cian dia mesti penatkan tapi semua acara yang dimasok semuanye 
dapat tempat pertama & kedua , erm , erm , hebat gk die nie 
erm , tak apa tak apa tahun depan aku masuk , 
haha , nak tunjuk kat dia yang aku nie pon boleh berlari laa , 
haha , lupa laa nak tolong rumah sukan aku gak , 
haha , okay laa aku dah start megarut , erm , 
lebih elok aku berhenti menaip , 
bye wslm ,
sayang kauorang <3

No comments:

Post a Comment