Sunday 7 July 2013

riang ria hari sukan !

assalammualaikum . 
hai . hari nie aku ada benda yang aku nak share dengan kauorang .
maap laa sebab dah lama tak update cerita pasal kitaorang kat kauorang follow .
nampak entry aku yang kat atas tu . sebelum aku cerita bagi aku betulkan suare dulu .
*ehm ehm_ batuk sikit . okay sekarang aku boleh start cerita .
mula mula aku nak uplaod 1 gambar untuk kauorang tengok . hah ! 
gambar nie laa yang aku nak share dengan kauorang . 
mesti kauorang pelik kan kenapa kami berpakaian macam nie . haha . 
tak ada laa kami berpakai sebegini sebab masing masing terlibat dengan perbarisan . 
si susu aku comelkan bila dia pakai unifom polis tu . huhu . mesti masa yang dia pakai nie 
ramai yang nak usysar dia . peh ! susah laa aku kalau ada yang usyar dia .
tak laa susu coklat gurau jew laa . coklat tahu susu akan tolak siapa yang nak usyar  susu .
susu kan poyo sikit . susu bukan poyo laa tapi susu sombong . haha . orang nak kenal pon susu tak nak 
haha . aku pulak pakai macam tu sebab aku pegan sepanduk untuk rumah syahbandar 
alhamdulilah . tahun terakhir aku baru dapat pegan benda tu . haha 
akhirnya berbarisan terbaik syahbandar dapat tempat kedua . alhamdulilah menang juga .
masa aku nak bergerak ke padang susu ingatkan coklat terus ke khemah jew kalau orang panggil
coklat jangan pandang sebab coklat masa tu comel sangat . 
aku pun terus ke khemah untuk siap sedia beratur untuk pebarisan . sampai sampai jew kat 
khemah orang cakap akaq nie cantik laa . tersipu malu aku masa budak budak nie cakap
aku macam tu . lepas jew dah abis pebarisan cepat cepat aku tukar baju sebab aku nak bagi 
semangat kat si susu aku . haha . masa tu semua acara dia masuk . kadang kadang jeles dengan dia 
sebab aktiviti luar semua dia boleh buat aku tak boleh buat  . tak apa laa mungkin itu kelebihan dia . 
kata orang masing masing ada kelebihan masing masing right ? 
tak apa susu coklat akan cari kelebihan coklat . haha  . nanti kita boleh share . 
erm . lepas jew aku dah salin baju aku terus tunggu dia kat bawah pokok untuk tunggu 
giliran dia berlari . haha . untung nye susu sebab coklat bagi semangat . haha . 
susu nie buat ramai yang jeles dengan kita laa . susu nak tahu sebab apa sebab orang kata kita nie 
sweet sangat pergi mana mana bersama jew . susu masuk acara coklat bagi semangat .
lepas susu berrehat untuk tunggu acara lain mesti susu akan cari coklat dulu . haha 
susu ingat tak masa kita duduk depan khemah berdua kan susu pakai baju warna putih . 
coklat pulak pakai baju fit yang coklat pinjam kat susu hari tu . dah orang cakap kita nie patner 
hitam putih . haha . masa tu coklat happy sangat sebab tiap saat susu mesti ada dengan coklat . 
susu pun tak bagi kalau coklat jaoh dari susu . kalau boleh mesti susu nak coklat ada jew 
dengan susu . haha . alhamdulilah satu lagi kenangan yang dapat kita kumpul 
pada tahun nie . coklat nak wish terima kasih sebab susu tak pernah rasa bosan bila coklat buat perangai .
sabar dengan apa yang coklat buat . tak segan bila couple dengan orang yang berkulit gelap 
macam coklat . terima kasih sangat sangat . sabar bila coklat marah marah susu . 
 sekarang coklat dah kena kerja kuat sikit . 
untuk ajar susu dalam mana mana subjet yang susu tak mahir sangat . 
sukan pun dah abis sekarang susu kena fokus pulak . 
oke laa coklat dah tak tahu nak taip apa lagi wsalam .
coklat sayang susu sangat sangat . 





No comments:

Post a Comment