Tuesday 2 July 2013

mana sahabat lelaki aku yang dulu !

assalammualaikum . 
hai . baca kata kata aku sediakan untuk kauorang tu . haha . hari nie aku curi time study aku semata mata nak update blog untuk kauorang baca . haha . nampak tak enrty aku yang kat atas tu . aku rindukan sahabat lelaki aku yang dulu . mana peragai take care . sempoi . layan gila gila and yang lain lain kitaorang . sekarang macam dah hilang happy happy kita yang dulu . macam sekarang kita buat haluan masing masing . sedangkan kita still 1 group . kalau kauorang ada masalah sharing laa . kita kan kawan . apa apa masalah boleh di selesaikan kalau di izinkan allah . jangan laa lari dari kitaorang .  happy sama sama tak kan laa kauorang nak sedih sorang sorang . bukan sahabat laa kalau macam tu . aku dari budak study perempuan minta maaf kalau kalau kitaorang ada sakitkan hati kauorang atau tak dengar luahan hati kauorang . yup mana tak nye masing masing sibuk dengan patner masing masing . sekarang aku tengok nua makin jadi pendiam tak macam dulu dia sorang jew yang sanggup buat kitaorang happy . ada jew benda yang nak dengki . tapi sekarang nua makin jaoh . kalaw duduk lepax nua banyak mendiamkan diri . tadi nua ada lepak dengan aku . aku tengok nua macam ada masalah . tapi nua tak terkeluar apa yang dia nak cerita . nua aku tahu kau ada masalah . meyh laa duduk bercerita dengan kitaorang mana tahu kitaorang boleh tolong . nua aku rindu peragai kau yang dulu laa . kalau kau tak nak share masalah kau dengan kitaorang . solat nua mengadu dengan allah . insyaallah allah tolong ringankan beban kau kawan . time study tadi aku dapat gurau dengan nua sekejap sangat . rasanya nua dah tak buat lawak untuk kitaorang happy malam nie . syawal pon aku tengok die dah banyak berubah tak macam dulu . dulu kalau kitaorang bergurau dengan dia dia layan gurauan kitaorang . sekarang layan layan jugak apa ayat yang dia keluarkan macam menyakitkan hati . sejak akhir akhir nie syawal jarang ada dalam class bila pertukaran guru . ada jew tempat yang die nak pergi . tadi petang time rest aku duduk berbual dengan syawal alhamdulilah syawal still nak layan apa yang aku cakap . untuk pengetahuan kau syawal masa tu dalam hati nie berdoa jew minta minta ada benda yang kau nak share dengan aku . tapi hakikatnya tak ada benda yang kau nak share dengan aku kau sibuk layan si klon . lagi satu aku tengok kau macam dah mula kurang mesra dengan shareen kenapa ? tadi aku tengok kau baling barang barang shareen . buat shareen marah . mana laa syawal yang selalu ambil berat pasal shareen . mesra bila dengan shareen . sampai kadang kadang emy nak terikut ikut peragai manja kau layan shareen tahu tak . haha . emy mok sekarang dah couple . happy tengok dia buntu nak layan kerenah awex . haha . kembali ke peragai lama die ada ada jew dia nak buat supaya awex dia happy selalu . perubahan emy gemok kuat majuk sekarang bila duduk lepax bersama salah cakap sikit dia akan tarik muka . and lagi satu bila apa apa mesti dia pergi kat awex dia . pantang free jew hilang . haha . biasa laa jumpa awex . kadang kadang bila free dia lepax juga denga kitaorang tapi biasa laa tersalah cakap sikit merajuk . haha . tadi dalam class subjet sejarah duduk lepax dengan dia cakap yang dia dah banyak berubah dari A sampai Z diluahkan rasa tak puas hati dia kat aku and shareen . okay jenis emy gemok aku puji sangat sebab dia boleh terima apa yang kita cakap and cuba untuk jadi diri dia yang sebelum nie . and minta kita juga jadi diri kita yang sebelum nie juga . emy kecik pulak sekarang dia dah banyak langsi dengan aku . haha . semakin menganas dengan aku . bukan ganas lain ehk maksud aku kat sini suka dengki aku bila diam atau tengah busy buat kerja . sempat aje dia kacau aku . makin di biarkan makin menjadi jadi dia kacau aku . haha . gemok siap sedia nanti aku balas balik . haha . aku rasa happy sangat kita dapat berkumpul sama sama dalam study group walaupun tak ada gelak tawa yang banyak sedikit pun sudah mencukupi untuk aku . hope laa lepas nie kita boleh duduk dalam satu meja bulat untuk menyuarakan rasa tidak puas hati kauorang and luahkan perasaan . niat aku tulis blog pasal perubahan kauorang supaya kauorang tahu yang aku rindukan persahabatan kita yang dulu . happy sama sama . sedih sama sama . susah sama sama . senang kongsi kongsi . kan best macam tu . kalau aku salah taksir aku minta maap sangat sangat . okay laa aku minta diri untuk berhenti menaip . okay laa wsalam . kalau ada silap aku tolong maapkan . 

No comments:

Post a Comment