Saturday 18 May 2013

Hari Guru !

assalammualaikum :)
hai . aku kembali aktif balik untuk menulis cerita pasal sahabatII aku .
kemana aku menghilang selama nie ? tak pergi manaII cuma sibuk dateing dengan buku jew .
sebab sekarang nie aku tengah exam pertengahan tahun . tu yang tak ada masa pon nak update
blog . malam nie cuba curi masa untuk update  cerita yang best and ingat untuk share
dengan kauorang . okay aku dah nak start cerita dah nie . tapi sebelum tu bagi aku betulkan suare dulu .
*ehmehm_ ah ! baru best nak cerita . haha .
mulaII aku nak cerita apa yang jadi time 16/05 hari tu . mesti semua tahu ada hari tu merupakan
Hari Guru . sekolah aku telah menyediakan aktiviti yang best untuk raikan guruII kami .
haha . nampak sangat kegembiraan yang guruII kami pancarkan . macam biasa pagi tu
kami ada perhimpunan rasmi . lepas jew perhimpunan . kami dibenarkan masok kelas . lepakII
dengan guru kelas . haha , masa dalam class best gila bila tengok sir dapat hadiah dari budakII nie .
aku cuma bagi ucapan SELAMAT HARI GURU sahaja . lepas jew dah puas duduk lepak .
sir minta izin nak keluar sebab sir nak pergi salin baju untuk acara padang pulak . haha .
aku macam biasa laa duduk dalam kelas lepak dengan si senget aku and eca .
shareen dengan syawal tak tahu kemana menghilang selepas aku pulang dari hantar hadiah
yang sir dapat kat dalam bilik sir . huhu . mybe diaorang lepak kat 5 EKONOMI I  kowt .
setelah dah bosan duduk lepak dalam class aku ajak si senget aku makan aiskarim beli kat kantin . haha
lepas dah dpat apa yang aku nak kami lepak kat class 5 TM . lepak dengan budakII class fatinie . haha .
masa tu fatinie sorangII tengah baca novel . duduk laa lepak sambil makan aiskarim . haha .
masa tu penuh dengan gelak tawa kami . haha . siapa lagi kalaw bukan aku badut nye .
time kat dalam 5TM mulut aku jew yang bising masa tu . haha . tengok gelagat aku dengan si senget aku .
setelah penat bergelak ketawa dengan kawanII aku di 5TM . kami mula kosongkan kelas dan
bergerak ke dewan dan padang untuk melihat aktiviti yang telah di aturkan oleh badan pengawas .
okay . guru lelaki aktivitinye di padang . apa lagi kalau bukan bola sepak dengan bola tampar .
ramai jugalah guruII yang turun padang . bagi guru perempuan pula . aktivitinye relax sahaja .
lepak dewang main kuiz poyo kan ? apaII pun suka ada guru kami laa . majlis diaorang terpaksa ikut
apa yang diaorang nak buat . haha . tahun nie sambutan untuk hari guru tak berapa menarik laa .
tak banyk aktiviti yang best macam tahun lepas . tak apa laa benda dah lepas nak cakap pun tak guna .
haha . setelah penat menunjukan bakat dalam aktiviti yang dirangcangkan . kami kembali relax dengan
persembahan pelajar dan guru . haha . masa nie best gila sebab budakII yang buat persembahan
memang sempoi gila walaupun dari bawah kena buuuu or what . diaorang still tunjukkan bakat
diaorang . diaorang macam have fun jew kat atas pentas tu . haha . nak jugak jadi macam diaorang .
tapi aku nie malu laa . tak berani nak tebalkan muka nie . haha . tak apa laa . lagi pun tahun nie last .
haha . selalu nye tahun last laa nak have fun kan tapi aku tak . haha . melihat semua persembahan pelajar
dan guru permpuan . kitaorang semua mula mencabar guru lelaki and pengetua . haha . tapi cabar kami
tak ada sorang guru lelaki pun yng sahut . tapi tak apa laa asalkan semua guru have fun masa tu . haha .
dan paling best kami di benarkan balik awal . huhu . sorry laa sebab tak ada gambar aku bersama
guruII kesayangan pun sebab kamera kat adikII aku maklum laa adik ramai kat sekolah
sebagai akak kena laa mengalah sikit . tak apa laa tak dapat ambil pic dengan guruII kesayangan .
dapat ambil gambar dengan kawanII kesayangan pun dah cukup laa . nak aku share tak gambarII
kami . haha . okayII relax dulu .
maap laa muka aku poyo sikit . tak ready lagi laa masa tu . haha . 
nie laa kawanII kesayangan aku . macam biasa laa yang depan nie shareen . sebelah nye ain . budak 
ni aku tak selalu cerita pasal dia . kawan sebas stop aku . haha . jangan marah okay . haha . 
seterusnya fatinie . and last sekali aku . haha . nak lagi ke gambar kami . okayII jap yup .
kami buat gwigomi . haha . comel tak ? demam gwigomi melanda kami . haha . 
have fun yup dengan gambarII menarik dari kami 
4 sekawan . haha . penuh dengan chit chat  bila kami bersama . sayang u all laa kawan . 
gambar aku paling poyo dalam nie . haha . tapi apaII pun aku tetap have fun bila ambil gambar . haha 
gambar seterusnya dari aku . 
haha . sebaenarnya gambar nie ain cuma nak ambil gambar dengan shareen tapi . gambar 
aku dengan fatinie pun masuk . apaII pun smart laa . haha .
senyum macam terpaksa jew bea . haha . sekarang gambar aku dengan salah 
seorang adik aku . haha . sorang lagi dia tak nak ambil gambar dengan aku . erm . kesian kan . 
tapi tak apa laa aku tetap sayang kat diaorang . okay laa ucapan terakhie dari aku . 
thank sebab sudi ambil gambar dengan aku . okay laa dah tak tahu nak cakap apa dah . 
wsalam . sayang kauorang . muah ! 





No comments:

Post a Comment