Saturday 18 May 2013

Besday Boy . Aziq . 17/05 !

assalammualaikum :) 
hai . nie cerita kedua aku untuk malam nie . haha . kali nie aku nak 
cerita pasal aku join makanII kat rumah haziq . haha . tak sabarnya nak cerita . 
*ehmehm_ betulkan suare laa apa laa kalau nak bercerita . haha . perkara biasa aku selalu buat . 
okay . back tu story . jumaat malam aku telah di undang ke majlis makanII kecil aziq . 
si aziq and si senget aku nie sanggup datang rumah aku semataII nak jemput aku kemajlisnye . 
tak sedap hatipulak bila orang dah jemput macam tu kita tak pergi . haha . aku pergi dengan bantuan 
abang aku hantar pergi rumah aziq . yang di temani oleh fatinie . satuII nye sahabat yang selalu teman aku . 
shareen tak boleh keluar ada laa sebabIInya . jangan risau shareen kami dah wakilkan dari pihak kau . 
malam tu aku and fatinie fisrt time jejakkan kaki kat rumah si aziq . alhamdulilah . tak study di rumah 
aziq join makanII pun dah cukup untuk kami kenal ahli keluarga aziq . malam tu ramai jugak laa 
yang join majlis si aziq . semua nye lelaki . aku and fatinie sahaja bunga yang datang time tu . 
mulaII tu segan laa jugak tapi terpaksa laa tebalkan muka . haha . kawan study aziq kan . haha . 
boleh tahan best jugak malam tu dengan mulutII yang kepoh . haha . mesti kauorang tak sabarII nak tengok 
gambar kami masa malam tu kan . okay . satuII yup . hahaha . 
nie laa orang yang kami raikan . haha . dia budak study aku . merangkap sahabat baik kepada 
patner aku emy kecik . diaorang dah macam abang adik dah . kadangII aziq nie 
orang yang aku cuba minta pendapat . haha . have fun bila dengan dia . tapi bila dia ada masalah 
dia jenis tak suka nak share . tapi kalau dengan emy kecik fuh ! semua cerita . haha . 
stay sahabat beb !
zizul . amir . asyraf . nasrol and iskandar . aku curiII ambil gambar diaorang . 
masa diaorang tengah chit chat and makan . haha . gambar sepontan kata kan . haha .

                                               
gambar yang nie pula . botak . wan dengan asyrik . salah eja kowt nama nye . sorry yup .

emy mok and emy kecik . 

aku and fatinie . nie masa semua dah sampai and berkumpul sebelum . hadiahkan aziq lagu 
"ALLAH SELAMATKAN KAMU"
aku tolong mak aziq hidangkan makan untuk budakII yang hadir . haha . 
cuma letak dalam pinggan jew . yang lain semua mak aziq dah sediakan . haha .

masa nie diaorang tengah jamu makanan . kami ambil gambar diaorang . 
senyum terpancar kat muka mak and akak aziq . takala melayan kerenah emy mok .

sorry gambar agak jauh . nie pulak gambar keluarga kecil si aziq nie . 
dari pandangan aku keluarga aziq agak pendiam . macam tak banyak cakap . mungkin 
first time tengok muka kami tu yang agak kekok untuk berbual . haha . apaII pun 
makcik terima kasih sebab jamu kami dengan makanan yang enak . 
and sudi layan kerenah kami semua . haha . harapII kami semua membawa kegembiran sedikit 
untuk makcik sekeluarga malam tu .
peh ! tak lupa untuk ambil gambar dengan si senget aku nie . haha . gambar nie si fatinie yang ambil . 
kitaorang tengah makan tu die suruh posing sekejap . ikowt laa . tu yang dapat gambar macam nie .
 muka aku poyo laa . apaII pun terima kasih atien sebab tambah 1 lagi gambar aku dengan dia . 
comel kawan aku yang sorang nie . melayan kerenah comel si kawan baik aku nie . si emy gemok 
 haha . apaII pun comel laa kau kawan . kau satuII kawan yang selalu share story kau dengan aku .
kalau dengan dia boleh dikatakan have fun laa . tapi kadangII sakit hati jugak . 
sebab dia nie selalu dengki aku . tapi aku tak ambil hati pun sebab aku tahu dia cumabergurau saja . 
setelah selesai acara kami beransur pulang . aku dengan fatinie di hantar oleh 2 jejaka tampan .
siapa lagi kalau bukan si senget aku dengan emy gemok nie . alhamdulilah berkat diaorang hantar . 
kami sampai di rumah dalam pukul 10:30 lebih kurang laa . malam tu have fun sangat . 
kenapa laa masa tu cepat nau berlalu . berkumpul ramaiII ada je cerita yang  kami nak share . 
sebelum aku berhenti menaip aku nak wish berbanyak terima kasih kat aziq and family sebab sudi 
jemput kami ke majlis kamu . maap kalau kami ada salah bicara . 
emy mok : terima kasih sebab sudi jemput fatinie . untuk di bawa pergi ke rumah aziq . 
maap kalau kami menyusahkan . haha . 
fatinie : terima kasih sebab sudi teman aku malam tu . maap sebab last minit aku cakap dengan kau .
untuk budakII yang lain : terima kasih juga . maap kalau ak ada salah cakap . 
okay laa mata dah nangtok nie . tido dulu yup . wsalam . sayang kauorang . muah ! 






No comments:

Post a Comment