Saturday 25 May 2013

exam is over and holiday !

assalammualaikum :)
first aku nak cerita pasal exam pertengahan tahun aku dah berakhir . 
alhamdulilah aku dapat menghabiskan exam aku dengan sempurna . haha .
lepas nie tengah tunggu keputusan . harapII laa apa yang aku target kali nie dapat . amin .
jangan laa exam kali nie aku down teruk apa yang aku nak jawab dengan ibuayah aku nanti bila 
keputusan dah keluar and ada perjumpaan ibubapa . fuh ! mati laa aku nampak nye . dah pertengahan 
bulan lima dah tak laa apa yang target aku tak boleh dapat kut . aduh ! harapII laa allah 
permudahkan urusan aku kali nie aku dah berdoa . selit dengan berusaha . sekarang aku cuma boleh 
bertawakal sahaja . apa yang dapat kira alhamdulilah . and aku cuba untuk perbaiki aku punye 
kelemahan dalam exam aku kali nie untuk aku menempuh exam percubaan aku bulan 9 nie 
and exam sebenar bulan 11 nie . ya allah aku mohon sangat kau perkenankan laa doa hamba mu yang 
kerdil ini . tahun nie tahun terakhir aku belajar di SMKSR nak juga buat sekolah bangga and 
ibuayah aku bangga punye anak degil macam aku tapi aku boleh buktikan yang aku boleh berjaya . 
oke . cerita pasal exam is over . sudah pon berakhir . 
nampak tak entry aku kat atas tu . Happy Holiday semua kepada warga SMKSR . huhu .
cuti cuti jugak jangan lupa cuti nie kita ada class tambahan . haha . class tambahan cuma 4 hari jew 
cuba laa luangkan masa tu dengan belajar sekejap . haha . aku plan cuti nie nak kerja tapi . 
memandangkan cuti nie jadual aku padat sangat dengan study and lagi pun kalau aku nak kerja 
sekali pun sudah pasti ibuayah aku tak izinkan sebab akukan tak lama lagi nak exam 
jadi ibuayah aku takot yang aku nie akan lalai bila dapat duit . haha . apaII pun aku terpaksa 
dengar cakap diaorang dah tak nak laa sakitkan hati diaorang laa . bior kali nie aku pulak yang 
mengalah . mana tahu sifat mengalah aku nie akan membawa kew kejayaan . happy gak aku
sekeluarga ehk . aku ada buat syarat dengan ibuayah aku taw . kalau aku diaorang bagi kerja 
aku nak 1 hari kitaorang dapat spend time bersama cadangan nak lepak pusingII melaka and 
pergi mandi manda . pastu ayah aku cakap tengok dulu sekarang ayah tengah busy bersihkan 
kebun orang nanti bila ayah dah free kita pergi hilangkan  tension anakII ayah nie . 
kitaorang buat semua tu sebab lepas nie mungkin salah seorang ahli keluarga aku akan 
sambung belajar jadi nak buat kenanganlaa . abang aku nak sambung belajar . aku pulak nak exam . 
sekali sekala lepak dengan family best jugak . harapII laa apa yang kitaorang plankan . 
ayah lami tunaikan . okay laa dah lewat malam nie mata pon dah nangtuk tidur dulu yup . 
wsalam . sayang allah . sayang nabi . sayang keluarga aku and sayang sahabatII aku . 
wsalamm ! :)

No comments:

Post a Comment