Saturday 2 March 2013

Merentas desa !

assalammualaikum .
hai . map coz dah lama tak update .
bukan tak nak update tapi tak ada cerita yang menarik yang aku
boleh share dengan kauorang laa . mesti kau dah baca entry aku
kat atas tu kan . haha . sebelum taip untuk cerita . bagi aku betulkan suare aku dulu .
haha . ehmehm . oke izinkan aku menaip yup .
28/02/2013 .
sekolah aku ada buat merentas desa . macam biase laa .
semua sekolah akan buat acara merentas desa .
and sekolah aku dah selesaikan tanggungjawabnye .
akhirnye acara merentas desa berjalan dengan lancar .
tahun nie aku dapat bawak balik sijil pernyertaan . haha .
selama 5 tahun aku kat sekolah SMKSR baru tahun nie . aku dapat 6b0 dalam
acara merentas desa . sebenarnye itu laa hajat aku tahun nie .
aku nak aktif dalam kokurikulam . nak banyak keluar sekolah untuk wakil
manaII acara . tak kesahlaa acara apapun asalkan aku dapat keluar sekolah .
cukup laa 4 tahun aku duduk terperab kat dalam sekolah tu .
tak aktif apaIIpun .
nak tahu someting . aku bertungkus lumus untuk dapatkan 6b0 dalam acara
merentas desa nie . sebab sokongan kawanII aku . siapa lagi .
kalau bukan shareen . fatini and yang lain jugak .
and tak lupa gak pada buah hati aku emy . yang tak putusII bagi aku semangat
untuk dapatkan 6b0 dalam acara nie .
kalau aku lari seorang diri mungkin aku tak akan dapat abiskan acara nie .
berkat lari aku dengan sahabat aku shareen and anis .
sedikit sebanyak kauorang bantu aku untuk abiskan larian aku .
tapi bila jew aku gerak sendiri . aku kehilangan kelibat shareen dengan anis .
sehingga laa aku berselisih dengan emy .
lagi laa semangat aku berkobaII nak menang . haha . peh !!
sejak bila laa aku jiwang sangat nie . haha .
sampai laa aku terjumpa adik aku ekin . and kami lari saing .
sampai laa ekin tak larat nak abiskan larian tu . sekali lagi aku berlari seorang diri .
setiba nye aku kat taman awam aku terserempak dengan emy mok .
lari laa dengan dia . hampir sampai ke sekolah . emy mok tinggal kan aku .
dia abiskan larian dia dengan naik motor mana acik . haha .
and alhamdulilah . aku dapat abiskan larian dengan sempurna . and akhirnya aku
dapat 6b0 11 . haha . first time dapat 6b0 dalam acara nie . haha .
nak tengok pic aku time penyampaian hadiah tak ? haha
aku yang depan tu taw bukan yang belakang . hahah .
mesti kauorang tertanyaIIkan si emy kecik dapat jugak ke tak ehk ?
ish ! tengok orang laa . mesti laa dapat tapi dia lagi laju dari aku . dia dapat 6b0 8 .
nie pulak gambar dia time ambil hadiah
ah ! nie laa dia . mesti comelkan bila dia ambik hadiah . haha .
poyo jew mamat dalam gambar nie . haha . poyoII die .
aku tetap sayang dia . haha . yang lain tolong jangan jeles . haha .
kalau dia baca nie mau dia senyum sorangII . haha .
dahII cerita pasal dia kita tinggalkan sekejap . nie pulak gambar hadiah yang
kitaorang dapat .
nie laa hadiah yang aku dapat untuk acara merentas desa nie .
haha . hadiah dalam sejarah . haha .
oke cerita pasal hadiah dah abis kowt untuk diceritakan . sekarang tiba masanya
untuk aku update gambar pasal sahabatII aku . kerana diaorang selalu ada kat sisi aku
takala aku susah and senang .
sebab diaorang and allah  laa aku kuat macam nie . amin
nie laa sahabat aku . aku sayang diaorang . yang pakai jam tu shareen .
yang tenggahII tu fatini . comelkan diaorang . jangan gangu diaorang .
diaorang semua dah ada pakwe . siapa tak nak orang comel macam diaorang .
maap laa kalau gambar tu gelap sikit . maklum laa dalam bas .
baru balik . tengok muka masingII gelap and penat . terutamanya muka aku laa .
bertambah gelap . haha . tak apa abaikan yang tu .
wey ! sahabat aku sayang kauorang taw . jangan sebab orang luar kita putus sahabat .
salam . peluk . cium pipi .
shareen . fatini kita sahabat yup . nangis sikit . ermerm
shareen : terim kasih coz teman aku lari hari tu . maap sebab aku tinggalkan kau . coz
time tu kau yang minta aku lari dulukan . sorry yup .
emy mok : terima kasih sebab lari dengan aku jugak . walaupun lepas tu kau tinggalkan aku sorangII
kat belakang . tak apa akhirnya aku sampai jugak kat sekolah
senget : terima kasih sebab bagi sokongan kat orang . and akhir nye saya dapat
selesaikan hajat orang tu . alahmdulilah . haha . awak lari hari tu comel sangat . haha .
walaupun awak penat berlari . awak tetap boleh buat saya happy kat tengahII padang .
terima kasih atas segala nya taw . haha . saya sayang awak .
lepas nie kita exam pulak . awak kena tunjukkan pulak kepandaian awak kat saya .
jom bertarung secara sihat . dapatkan top 10 dalam exam boleh ?
saya sedang cabar awak nie . kalau awak boleh saya akan bagi awak someting . oke .
harapII awak seorang yang jujur dalam exam nie .
oke . laa aku dah tak tahu nak taip apa lagi . aku rasa lepas elok aku berhenti kat sini jew .
wsalam . sayang kauorang .

No comments:

Post a Comment