Monday 18 February 2013

Terima kasih awak !

assalammualaikum .
hai . ehmehm . nak cakap nie hari nie aku update awal sikit . 
huhu . sebab lepas ngaji aku nak terus tidur . haha . 
nangtuk nie tengah tahan mata jew nie . haha .
poyokan aku nie . hari nie aku ada cerita nie . agak best laa sikit . 
ada kaitan dengan si senget aku nie . boleh tahan best la jugak . bagi aku 
tapi tak tahu laa bagi kauorang best ke tak ? 
nak dengar cerita tak sementara ada masa sebelum nak p solat magrib nie .
haha . tadi si senget aku . dia hadiahkan aku sehelai baju . huhu .
smart bajunya . warnanya pun warna yang aku suka . haha . 
kenapa dia belikan aku baju . jap nak cakap laa nie . 
mulaII macam nie sabtu yang lepas dia ada pergi PD . aku cuma bergurau jew dengan dia . 
ayatnya macam nie . nanti balik sini jangan lupa belikan buah tangan dari sana 
untuk aku . tak sangka dia anggap gurauan aku tu betulII . 
terkejut gak bila dia keluarkan hadiah tu untuk bagi kat aku . 
aku cakap kat dalam hati bendanya mesti mahal . japII aku berhenti jap nak solat jap .
kauorang pun jangan laa tinggalkan solat . jom samaII follow aku buat benda yang wajib .
selepas 15minit aku kembali . untuk sambung aku punye cerita . 
tak apa laa kalau satu hari nanti rezeki aku murah insyaallah aku belanja dia jugak .
haha . tapi bendanya rahsia . mana boleh bagitahu sekarang nanti kantoi laa . 
untuk si dia : terima kasih sebab bagi saya baju tu . saya hargai sangat . lepas nie kalau saya 
ada duit lebih nak pergi tempah untuk buat nama kita . haha . poyo jew la saya nie . 
nanti kalau nama awak dah ada kat baju tu . orang tahu laa yang saya nie awex 
NUR HELMI BIN MOHD SHARIF . 
tengok dah besarII dah saya tulis nama awak . haha . 
saya sayang awak . terima kasih coz boleh tahan dengan peragai saya . 
maaf kalau saya banyak sakitkan hati awak . 
okay nak nak pergi ngaji and class tambahan nie . 
lain kali kita share story lagi taw . 
wsalam 

No comments:

Post a Comment