Wednesday 9 January 2013

perubahan awak !

assalammualaikum . 
maaf sebab dah lama aku tak update blog . 
busy dengan homework sekolah . maklum laa tahun nie aku exam besar 
kena laa start dari sekarang lagipun ayah aku had kan penggunaan 
laptop untuk aku tu laa aku duk baca buku jew . hafal faktaII .
tu laa padah nye tak belajar betulII tahun lepas dah awalII bulan nie kena 
hafal faktaII untuk tahun lepas . alhamdulilah . dah abis 1 subjet .
ada lagi banyak subjet aku nak kena hafal nie . sebelum exam SPM .
kata nak dapat banyak A mestilah kena usaha sikit .
hah ! nak bagi tahu nie kita orang dah start buat folio untuk seni .
fuh ! penat . nasib baik laa ada orang yang sudi nak tolong selesaikan tugasan 
aku untuk permulaan nie . haha . 
siapa lagi kalau bukan si senget aku yang sorang nie . 
dia yang selalu tolong aku walaupun aku tak pernah minta tolong dia .
pakwe aku memang terlampau rajin pun . haha . puji pakwe sendiri pula .  
ehk tak apa apa salah nya puji pakwe sendiri ehk . haha 
chop ! yang pasti jangan puji lebihII nanti dia segan lak . haha .
aku happy sangat bila tengok dia dah ada minat nak belajar .
alhamdulilah . hope tahun nie kita berjaya samaII ehk . 
P/S : untuk awak .
saya suka sikap awak tunjukan pada saya petang tadi . 
awak ingatkan saya soal solat . masa tu saya tengah leka buat kerja mat .
terima kasih . and lagi satu yang nampak sangat awak nak berubah .
awak datang tanya kat saya petang tadi time kita free . 
kita samaII buat homework yang cikgu bagi untuk harinie . dah siap dah pun kan . 
awak tanya saya macam mana nak selesaikan soalan untuk mat .
saya terangkan tapi awak tak paham apa yang saya terangkan .
tak apa nanti saya tuliskan note ringkas bila awak tak paham ehk . kalau masih 
tak paham datang belajar dengan saya insyaallah saya tolong awak .
awak jangan risau . ilmu tak boleh kedekut untuk dikongsi .
lagi satu saya nak nasihatkan awak . buku note ringkas yang saya bagi kat awak
tu jangan lupa baca sementara free nie . hope awak baca and hafal semua faktanye .
saya yakin awak boleh punye . haha . kalau nak datang study kat rumah datang laa boleh jew .
haha . tapi ...... kalau nak datng bagi tahu dulu taw . haha .
and lagi satu saya nak ucap berbanyak terima kasih sebab sudi teman
saya habiskan perjalanan saya dalam sekolah tu . awak ambil berat sangat pasal saya .
terima kasih . banyakII .
okey laa dah pukul berapa nie saya dah kena tidur nie .
esok nak pergi sekolah . bye . wsalam .
sayang kauorang ! muah .


No comments:

Post a Comment