Wednesday 30 January 2013

awak ! saya minta maaf .

assalammualaikum . 
hai . sorry dah lama tak update blog . bukan tak nak update tapi 
sibuk dengan urusan sekolah . dengan homework . dengan studynye .
dengan aktiviti petang and sebagainya .
bila dah balik rumah rasa macam banyak benda nak update tapi tak 
updateII pun sebab penatkan . haha .
kenapa entry aku tulis macam tu ? ada sebabnya .
jangan salah sangka aku belum putus dengan dia . cuma dalam 
minggu nie aku banyak tarik muka dengan dia . marah dia 
tuduh dia yang bukanII . lagiII sekarang aku dah mula cepat sentap .
 tak kira laa dia tengah borak dengan
kawan dia pasal benda yang tak ada kena mengena dengan aku . 
kalau aku datang lepak dengan dia . dia tak layan aku mula laa aku buat peragai aku .
kalau dia keluarkan kataII boasan . mesti aku cepat sentap .
sekarang aku tak boleh duduk berdua dengan dia . kalau salah cakap sikit .
mula laa aku buat perangai . ya allah ! kenapa dengan aku sekarang nie .
kadangII lepas sembahyang tu aku rasa macam bersalah sangat buat dia macam tu .
time di mana aku belum berbaik dengan dia . time perangai aku datang time kat dalam
kelas abis laa kitaorang tak fokus aku sibuk dengan rasa seba salah .
yang dia sibuk fikir pasal kesalahan dia . erm .
shareen dengan syawal pun tegur . dia orang cakap kauorang nie asik gaduh jew .
bukan aku nak pun asik gaduh jew penat kau tahu asik gaduh jew nie . erm .
yang aku penat tahan rindu untuk berbual dengan dia . die pulak penat
coz cuba cari jalan macam mana nak pujuk aku .
kadangII aku hilangkan rasa merajuk aku tu . sebab aku nakkan kemesraan tu .
tapi aku yang sekarang cepat ego . aku rasa kalau aku berterusan macam nie
mesti dia boasan dengan peragai aku kan . mesti lepas nie dia dah malas nak cari jalan untuk
pujuk aku . dari hari isnin sampai hari nie dah banyak kali gak aku gaduh dengan dia .
dah macamII dia berusaha untuk sentiasa berada disisi aku and buat aku senyum
tapi aku yang buat perangai . masa hari isnin dia sanggup korbankan masa dia
untuk tunggu aku abis latihan rumah sukan . terima kasih sangatII .
hari selasa time rumah sukan dia ada latihan aku tak teman dia . sebenarnye pinggang aku
sakit bila dengan die aku biasa jew bila dia dah tak ada di pandagang mata aku
mula laa urutII . macamII laa aku bagi alasan nak balik .
hope dengan alasan aku dia paham . bukan niat nak tipu dia tapi . aku tak nak dia
risau sangat pasal aku .
hari nie aku gaduh jugak dengan dia . nie pasal aku salah dengar . syafiq cakap aku lalang
. sebenarnye syafiq cakap aku datang . time aku dalam perjalanan nak pergi surau matiII
dia panggil aku tapi aku tak layan pun . kesian dia .
besok aku nak try berbaik dengan dia . maksud aku tak bergaduh dengan dia lagi .
kalau ada masa free aku sentiasa teman dia .
aku nak buat hariII seterusnya indah bersama dia . amin !
P/S : awak saya nak cakap nie saya minta maaf sangatII sebab minggu nie saya
banyak sakitkan hati awak . saya buat awak marah . saya rosakkan hasil lukisan awak
dengan air . saya pukul . saya marah . saya tengking . saya buat perangai .
saya mengedik . saya buat benda yang awak tak suka saya buat . tak dengar nasihat awak .
saya susahkan awak . saya kurang ajar dengan awak and macamII lagi laa .
terima kasih sebab walauapapun saya buat kat awak . awak tak pernah menyesal
couple dengan saya . malah awak cari jalan macam mana nak berbaik dengan saya .
awak tak pernah putus asa untuk pujuk saya . kalau lepas nie awak dah bosan dengan
peragai saya macam mana ehk ? tak dapat saya bayangkan macam mana nanti .
untuk pengetahuan awak saya sayang awak . saya try untuk ubah peragai saya .
harap satu hari nanti awak baca blog saya nie .
oke laa dah lewat malam dah nie aku nak tidur dulu .
esok nak pergi ambil ilmu . and mula nak berbaik dengan dia .
sayang kauorang nah ambik nie sorang satu .
muah ! belajar elokII . ingat 24434 .

No comments:

Post a Comment