Friday 11 October 2013

semalam punye cerita !

assalammualaikum :O
hai semua . maaf sebab dah lama tak update blog untuk kauorang .
hari ini macam free sikit nak update laa cerita pasal semalam . haha . 
semalam aku keluar lepak dengan kawan kawan kelas aku . 
kitaorang lepak kat anjung batu . sesiapa yang nampak kitaorang .
anda tidak silap orang tu laa kami sebenarnya . haha .
sebenarnye plan nak lepak cystal bay . last last minit kitaorang ubah tempat .
sebab salah sorang dari kami takot and tak ada lesen jadi kami pergi jew laa tempat 
yang dekat . erm . maap laa kat fikry . knot . klon cemon and sudin . 
kitaorang lambat bagitahu kauorang . cian kauorang sebab dah jaoh jaoh kena patah balik .
bila dah masuk dalam anjung kena keluar pulak . membazir jew bayar seringgit . haha 
maap ehk semua . tujuan kami lepak ramai ramai kat anjung sebab nak 
tengok keindah yang allah cipta . sebagai contoh tengok laut yang terbentang luas . 
and melihat pertukaran siang ke malam . melihat matahari terbenam bersama kawan kawan .
alhamdulilah ! akhirnya hajat aku untuk tahun nie bersama kawan kawan jannah aku dah 
tercapai . amin . wey ! kauorang nak tengok tak gambar kami masa kat sana . jap jap ! 
nie laa budak budak yang join plan aku yang tak seberapa nie . haha . 
start dari kiri aku . emy kecik . amir . apis . aj . fikry . emy mok . syafiq (N) . syafiq (I)
shareen .sudin . cemon . anis and fara . sorang lagi yang mula mula ada tapi 
lepas tu dia balik tanpa beritahu ialah piqah and pakwe die tak kenal laa siapa . 
lepas dah puas lepak and matahari pun dah terbenam kitaorang beransur pulang . 
separuh perjalanan kami . aj ajak minum . yang join minum malam semalam .
cuma . aku . anis . shareen . fara . cemon . sudin . amir . aj and fikry . 
emy mok . emy kcik . syafiq (N)(I) . apis terus balik sebab masing masing ada hal . haha . 
semalam ada laa hari yang paling best buat aku sebab diaorang semua sempurnakan hajat aku .
and terima kasih kat allah jugak sebab tunaikan hajat aku and permudahkan urusan aku 
semalam . amin . terima kasih semua and maap sangat sangat kalau ada yang tak puas hati semalam .
hope kita boleh lepak macam nie lagi nanti . (kalau allah bagi aku hidup lagi )
oke laa dah penat menaip nie wsalam . 
aku sayang kauorang laa kawan ! kauorang kawan aku until jannah taw .
XOXOXOXO

No comments:

Post a Comment