Wednesday 4 September 2013

join majlis tahlil & open house rumah emy mok !

assalammualaikum .
hai . maap laa sebab dah lama aku tak update story pasal kami .
sekarang aku kembali aktif untuk menaip cerita pasal kami . haha 
nampak tak enrty aku yang kat atas tu . semalam kat rumah emy mok .
ada buat bacaan tahlil dengan rumah terbuka . jadi kami nie jemput hadir . 
macam biasa laa kalau ada buat makan makan nie kitaorang laju jew . 
lagi satu emy mok minta kitaorang yang perempuan tolong mama dia bagi berkat 
untuk tetamu yang bacaan tahlil untuk arwah . yang jemput aku dengan shareen malam 
semalam cuma emy mok . dia naik kereta . tak sangka emy mok dah pandai bawak kereta .
peh ! jeles gila bila tengok kawan kawan aku cepat belajar untuk bawak kereta .
semalam emy mok ambik kitaorang sebelum pukul 8 . haha . 
dalam kereta tu mula aku jew bising . biasa laa aku kan kecoh sikit . haha 
lama jugak laa kitaorang kat sana . dengan kekecohan kawan kawan aku . siapa lagi 
kalau bukan aku . shareen . anis . pikah . sudin . cemon . nua . syawal . amir .
emy kecik . hakim . azim . fikry . yang tu jew budak kelas aku .
dan ada separuh dari kelas lain . semalam memang best gila laa . layan kepala diaorang .
budak budak nie gila karoke layan laa dieorang karoke . haha . lepas jew dah puas 
melepaskan tension dengan berkaroke . semua beransur pulang . 
balik tu shareen balik dengan syawal . aku lambat sikit sebab tunggu si emy mok 
kemas untuk hantar aku . dalam bersuka ria ada jugak laa cerita yang sedih . 
tahu tak kenapa ? kereta emy mok cermin belakang kereta dia pecah sebab langgar pokok 
mangga rumah aku . rasa serba salah sebab kalau aku tak minta dia hantar mesti 
tak jadi macam tu kan . nak tanya sikit boleh tak ? aku nie pembawa malang kew ehk ?
semua yang rapat dengan aku mesti ada someting yang berlaku kat dieorang . 
okay laa aku dah tak tahu nak taip apa lagi . apa apa pon aku nak minta maap kat 
emy mok sebab pasal aku kow kena marah dengan bapa kau . aku minta maap sangat 
sangat taw . kalau laa kau baca blog aku nie . aku minta maap sangat sangat . 
okay laa . wsalam . sayang kauorang laa kawan ! 
xoxoxox :D

No comments:

Post a Comment