Monday 1 April 2013

cerita best takala malam study !

assalammualaikum .
hai . maaf laa sebab dah lama tak update blog .
mesti kauorang tertanyaII kemana aku menghilang . aku tak hilang pun laa .
cuma blog aku tak boleh nak update sebab blog aku nie bermasalah sikit . sekarangkan aku
dah kembali aktif menulis ceritaII pasal aku dan sahabatII aku . haha .
mesti kauorang tertunggu aku update cerita baru untuk kauorangkan . haha .
okeII aku start cerita sekarang boleh . tapi macam biasa laa bagi aku betulkan suare aku dulu .
ehmehm . oke sekarang dah oke dah . start cerita ehk .
bea ! cepat laa kitaorang dah tak sabar nak dengar cerita terbaru kau nie ?
okeII aku cerita laa nie . maapII .
oke nie cerita pasal malam study kat rumah si senget aku lagi sekali . haha . malam rabu .
27/03 . haha . malam tu memang best gila laa . sebelum aku cerita yang best bagi aku cerita
yang tak best dulu . haha . malam tu ayah aku tak dapat hantar kitaorang pergi study
sebab ayah aku ada urusan ayah pergi hantar nek su aku balik melaka . rumah anak buah dia .
jadi aku terpaksa laa menunpang . mulaII tu nak tumpang nuar . disebabkan
keterlambatan kami nuar terpaksa gerak dulu . aku beralih pula ke plan B .
takala tak ada siapa nak hantar pergi rumah emy kecik . terpaksa mintak tolong paan hantarkan .
masalah timbul lagi bila paan nak malas nak bawa kereta katanya susah nak taip
text . kesian kat shareen dengan fatini sebab terpaksa mintak tolong budakII study lelaki
ambik dieorang naik moto . mesti masa tu masingII ingat aku tipu dieorang pasal paan nak hantar .
seyesly aku cakap yang aku betulII mintak tolong paan hantar kita naik kereta . tapi malang nie
kita lambat datang and kebetulan pulak dia baru text tu yang paan hantar aku naik moto .
maap tu shareen and fatini sebab aku kauorang lambat gerak . maap tu syawal and nuar
sebab menyusahkan kauorang untuk ambik budak nie . alhamdulilah berkat kauorang kitaorang
sampai jugak kat rumah emy untuk study . oke . sekarang aku nak cerita yang best bila kat rumah emy .
malam tu budakII study group macam happy semacam jew . haha .
tak lekang dari mulut budakII study ketawa tak berhentiII . siapa lagi kalau bukan nuar
punca kitaorang ketawa tak berhentiII . malam tu kitaorang borak je lebih jew . homework
langsung tak siap . bukan tak siap tapi separuh . yup laa si nuar nie buat kitaorang
tak berhentiII ketawa . haha . seyesly memamg best gila bila dia ada .
and malam tu aku rasa semua seolahII tinggalkan masalah diaorang kat luar rumah emy kecik .
tenang gila kitaorang malam tu syukur sangat sebab allah kurniakan sahabatII yang baik untuk aku .
and malam tu aku nie macam pendengar setia si emy mok . dalam masalah dia . haha
best gila masa tu sebab semua fokus bila emy mok start cerita pasal masalah dia kat kitaorang .
semua nak tolong selesaikan . haha . memang best gila . time makan pulak .
kitaorang nie dah macam satu family . haha . nuar biasa laa dengan perangai dia . tapi kali nie
nuar sanggup tunggu kitaorang untuk makan bersama . haha . dalam makan pun nuar
still buat lawak . masaoh seolahII dah kenal kami lama . sekarang aku tengok masaoh dah mula rapat
dengan emy mok . haha . bila diaorang berdua mesti ada jew cerita yang diaorang borakkan .
time nak balik pulak budak lelaki betulII ambik berat pasal budak study perempuan .
lepas jew diaorang tahu yang kitaorang ayah emy hantar baru laa hilang kerut kat dahi diaorang .
oe . sekarang aku nak cerita pasal situasi kat dalam kereta pulak . haha .
dalam kereta ayah emy memang best gila . dah laa sejuk and tenang jew kat dalam keretanya .
masa kat dalam kereta semua membisu jew . sehingga laa ayah emy tanya nak hantar siapa
dulu . akhirnya dalam kereta tu riuh sikit dengan luratII  tunjuk jalan . mulut siapa lagi
kalau bukan shareen . haha . emy sjew suruh ayah dia hantar shareen dengan fatini dulu .
dah time nak hantar aku sorangII kat belakang . emy suka laa sebab dapat kenakan aku .
dalam semua diam . tibaII ayah emy tanya aku soalan bonus . mulaII takut jugak laa tapi aku jawab jew .
haha . lepas jew aku jawab teruk laa emy kena bebel dengan ayah dia . haha .
sampai laa tiba kat sempang nak masuk lorong rumah aku . haha . time tu aku memang nak tergelak
sebab emy bergurau dengan ayah dia . benda yang dia orang guraukan tu aku tak berapa ingat laa .
sorry oke . setibanya kat rumah aku . ayah emy cakap besarnya rumah . haha . aku cuma
tersenyum laa . and cakap tak ada laa besar mana . haha .
oke laa mungkin tu jew kut cerita yang aku nak kongsi dengan kauorang . haha .
to family emy : terima kasih sebab bagi kitorang bising kat rumah kauorang .
makcik terima kaih sebab jamukan kami makanan yang enak .
akak emy : sudi layang kerenah kami semua .
pakcik : terima kasih sebab jemput kami datang belajar kat rumah pakcik .
and terima kasih sebab hantar kami balik .
emy mok and aziq : hope sekarang masalah kau dah selesai sekarang emy mok .
terima kasih atas segalanya . maap kalau aku ada sakitkan hati kau
masaoh and nuar : terima kasih sebab sudi gembirakan kami walaupun kitaorang asik marahII
kau jew nuar . maap atas segalanya . masaoh hope kaudh start rapat dengan kitaorang
sebab kau pon dah termasuk dalan geng study kitaorang juga . jadi kalau apaII subjet
time study tanya laa kitaorang . dah tentu kitaorang tolong . terima kasih jugak taw .
maap kalau aku ada salah cakap . haha .
shareen , syawal and fatini : maap laa kalau aku ada menyusahkan kau malam tu . and terima
kasih sebab join aku taw .
emy kecik : map kalau malam tu saya banyak kecikkan hati awak . terima kasih atas segalanya .
oke laa aku dah penat menaip nie . aku berhenti dulu taw .
wsalam . sayang kauorang . muah !

1 comment:

  1. uit . kowowg sory laa klw crte ak nie tk best . map coz klw ak ad ktukII kowowg at dlam nie . haha . geng buddyz aku nie

    ReplyDelete